Szybsze spalanie tkanki tłuszczowej – porady

Osoby pragnące szybko przeprowadzić spalanie tkanki tłuszczowej, rozpoczynają katorżnicze ćwiczenia oraz wprowadzają rygorystyczną dietę, aby jak najszybciej osiągnąć upragniony efekt. Niestety mimo takich działań zdarza się, że waga ani drgnie, a my wciąż wyglądamy tak samo. Podpowiadamy więc, jak skutecznie się odchudzać.

Często zdarza się, że sama dieta i ćwiczenia nie wystarczają. Organizmy niektórych osób mają jakby wrodzoną skłonność do przybierania na wadze. Z tego względu, aby podjąć walkę z nagromadzonym tłuszczem, trzeba zastosować dodatkowe bodźce. Jakie? Podpowiadamy.

Regularne odżywianie sposobem na odchudzanie

Nie jest sztuką ograniczyć posiłek do jednego dania dziennie i przeprowadzać głodówki. Tu chodzi o to, by jeść właśnie często, lecz mniejsze porcje. Najlepiej by to było 5 posiłków, co 3h i co ważne – zawsze o stałych porach. Wiele badań wskazuje, że osoby, które spożyły na przykład 1100 kalorii w 2 posiłkach, chudną wolniej od tych, które te samą ilość kalorii rozłożyły na 5 posiłków. Nie wolno także podjadać pomiędzy posiłkami. Warto natomiast pić dużo wody lub herbaty.

Dietę można wspomagać składnikami, które przyspieszają spalanie tłuszczu. Mogą to być papryczki chili i zioła oraz pokarmy zawierające witaminę C jak grejpfruty.

Wzmocnij termogenezę

W trakcie intensywnego wysiłku oraz po zjedzeniu posiłku nasz organizm wytwarza ciepło. Podnosi ciśnienie krwi, przyspiesza bicie serca i rozpoczyna zużywanie energii. Jest to zjawisko termogenezy, które warto podkręcić, by szybciej spalać tkankę tłuszczową. Można to wykonać poprzez spożywanie białka w trakcie treningu oraz podczas posiłków. Wtedy organizm musi dużo się napracować w celu przetworzenia białka, a przy tym spalić więcej tkanki tłuszczowej.

Przeczytaj także:  Dieta 1800 kcal - co spożywać? Przykład diety 1800 kcal

Dłuższe ćwiczenia to podstawa

Ruch to zdrowie, a także doskonały sposób, aby skutecznie spalać tkankę tłuszczową. Najlepsze ćwiczenia to aeroby oraz długotrwałe interwały, które mają za zadanie angażować wiele mięśni. Podstawą jest jednak to, by trening trwał minimum 30 minut. Na samym początku treningu nasze ciało spala glikogen, a dopiero po 30 minutach przechodzi do rezerw znajdujących się w tkance tłuszczowej.

Wspomóż się wykorzystując suplementy diety

Aby nasze staranie ku pięknej szczupłej sylwetce miały sens powinniśmy zastosować odpowiednie suplementy diety. Jednym z nich jest 2Be Slim. To preparat do stosowania w dzień oraz w nocy. W ciągu dnia zmniejsza wchłanianie tłuszczów i poprawia trawienie, natomiast w nocy zmniejsza apetyt i przyspiesza metabolizm, a także utrzymuje prawidłowy poziom glukozy we krwi. Suplement na dzień składa się z zielonej herbaty, morszczynu, wyciągu z guarany oraz witaminy B6. Natomiast tabletki do zażywania w nocy składają się z wyciągu z pomarańczy, karczocha, skrzypu, cynamonu oraz spiruliny.

Warto również zadbać o prawidłowe eliminowanie zalegającej wody w organizmie. Pomóc nam w tym może preparat Be Slim Aquaminum.  Jego składniki wspomagają procesy metaboliczne, pomagają w walce z cellulitem oraz suwają nadmiar wody z organizmu. W skład tego suplementu diety wchodzi wyciąg z pokrzywy, zielonej herbaty, mniszka i opuncji figowej. Taki skład mobilizuje nerki do zwiększonego wydalania wody.

Przeczytaj także:  Ile kalorii ma jajko? Wartości odżywcze, kalorie...

Podobne posty

Oceń artykuł
[Suma: 1 Średnia: 5]