Gadżety reklamowe niekiedy kojarzą nam się negatywnie… Choć z założenia są doskonałym narzędziem marketingowym wykorzystywanym do promocji i budowania wizerunku marki, bezmyślne ich „rozdawanie” może nie przynieść oczekiwanych rezultatów. Jakie błędy popełniamy przy produkcji upominków firmowych z logo? Dlaczego nasze gadżety są niechciane? Wspólnie zastanowimy się, co zrobić, by zacieśnić relację z klientami i zbudować pozytywny wizerunek. (więcej…)

Oceń artykuł
[Suma: 1 Średnia: 5]

Upominki z logiem brandu stanowią formę tradycyjnej promocji, z której korzysta wielu przedsiębiorców. Dzięki nim można bowiem trafić do określonej grupy docelowej. Warto wiedzieć, jakie inne korzyści płyną z wykorzystania gadżetów reklamowych. (więcej…)

Oceń artykuł
[Suma: 1 Średnia: 5]